Płyta CD jest prestiżowym i skutecznym sposobem komunikacji marketingowej.

Interaktywne techniki multimedialne to jednoczesne wykorzystywanie rozmaitych środków przekazu np. obrazu, dźwięku, animacji, czy też filmu na elektronicznych nośnikach. Poprzez swą interaktywność ułatwiają one odbiorcom wybór najbardziej interesujących tematów. Informacje "ubrane" w odpowiednio dobrane kolory, muzykę i ruch, wraz z odpowiednim komentarzem lektora tworzą nastrój, łatwiej trafiają do świadomości odbiorcy. Dokładnie informują, łatwiej przekonują. Nasz Klient przestaje być potencjalnym Klientem, przechodzi do działania! Dodatkowym atutem jest koszt jednostkowy produktu, często niższy niż w przypadku katalogów drukowanych. Jednocześnie nośnik cyfrowy (CD, DVD itp.) jest wielokrotnie "pojemniejszy" od Internetu, co pozwala na prezentację większej ilości informacji na temat Klienta w jednym miejscu. Najlepiej jednak działa kampania oparta o współgrające ze sobą: serwis WWW i prezentację na CD.

Prezentacją multimedialną może być:
  • prezentacja przedsiębiorstwa/instytucji na CD-ROM
    (zawierające zdjęcia, filmy video, animacje oraz muzykę)
  • multimedialne, interaktywne katalogi produktów oparte o materiał zdjęciowy i filmowy oraz informacje opisowe
  • katalog zintegrowany z serwisem WWW
  • materiały szkoleniowe (kursy, wykłady, testy itp.)
  • gadżety interaktywne, drobne, ale bardzo efektowne, a zarazem skuteczne elementy marketingu tzw. wirusowego
  • firmowe tapety, wygaszacze ekranów, gry reklamowe, bannery
  • filmy reklamowe w technologii Flash, Shockvawe i DHTML

  • Codename: Papryka
  • Codename: Western
  • Elecmay.pl
  • CoSieDzieje.com.pl
  • Zan.pl
  • ezChildStore.com
  • shop.Kwark.com.pl
  • KomputerHobby.com.pl
  • Euroschool.info
  • PapierToaletowy.pl
  • Tromax.pl
  • Papier toaletowy



 
    O Nas | Oferta | Wykaz Realizacji | E-kartki | Mapa Strony | Kontakt       All rights reserved © Pluta.pl Group 2004